Ostoskorin sisältö0  tuotetta - Yhteensä 0.00 €

Tilaus- ja toimitusehdot

Päivitetty 12.1.2017


Tuotteiden tilaaminen

Tuotteiden tilaaminen verkkokaupasta edellyttää, että asiakas antaa itsestään oikeat ja riittävät tiedot palveluntarjoajalle tilauslomakkeen kautta.


Käyttäjän täysivaltaisuus

Verkkokaupan asiakkaan tulee olla täysi-ikäinen ja täysivaltainen luonnollinen henkilö tai oikeushenkilö. Alaikäisellä tulee olla huoltajan lupa tilauksen tekemiseen.


Maksuvelvollisuus

Verkkokaupassa tehtyihin tilauksiin sisältyy asiakkaalle maksuvelvollisuus.


Tuotteen hinta

Verkkokaupassa myytävän tuotteen hinta sisältää arvonlisäveron (24 %). Verollinen hinta näkyy tilauksen loppusummassa. Tuotteiden hinnat ovat euroissa (€).


Tuotekuvat

Tuotteiden yhteydessä on pääsääntöisesti kuva myytävästä tuotteesta. Joissakin tapauksissa täsmällistä kuvaa tuotteesta ei ole saatavilla, minkä vuoksi tuotekuvauksessa näytetään viitteellinen kuva kyseisestä tuotteesta. Asiakasta pyydetään huomioimaan tämä seikka ennen tilauksen tekemistä.


Tilauksen lukumäärä

Asiakkaan on huomioitava, että jotkin tuotepaketit sisältävät useamman yksikön jotain tuotetta. Asiakkaan on tarkistettava huolellisesti, onko kyseessä yksittäin myytävä tuote vai tuotepaketti. Jos tilattava tuotepaketti sisältää esimerkiksi 20 kpl koteloita, lisäämällä ostoskoriin 1 kpl tätä tuotetta asiakas saa 20 kpl koteloita. Jos ostoskoriin lisää 2 kpl tuotepakettia, vastaavasti koteloita asiakas saa 40kpl.


Tilausvahvistus

Tilauksen päätteeksi asiakas saa antamaansa sähköpostiosoitteeseen tilausvahvistuksen. Mikäli asiakas ei saa tilausvahvistusta tunnin sisällä hyväksytyn tilauksen tekemisestä, asiakasta pyydetään ottamaan yhteyttä verkkokaupan asiakaspalveluun viipymättä.


Toimitustavat ja toimituskulut

  • Posti. Tilaukset toimitetaan lähimpään Postin toimipisteeseesi kiinteällä 5,90 euron rahtihinnalla (sis. alv).
Toimituskulut näytetään eriteltynä tilauksen viimeistelyvaiheessa. Yli 130 euron tilaukset toimitetaan rahtivapaasti.


Toimitusaika:

Tilauksia käsitellään ja postitetaan arkipäivinä. Tilaus pyritään postittamaan 1–3 vuorokauden kuluessa tilauksen käsittelystä.

Mikäli tuote on loppunut varastosta, tuote toimitetaan asiakkaalle jälkitoimituksena ilman rahtikuluja.

Huomioithan, että tilaamanne tuotteet voivat tulla eri varastoista. Lähettäjä voi olla Suomen Turvallisuustuote tai jokin yhteistyökumppaneistamme.


Maksutavat

Tuotteet ja niiden toimitusmaksu maksetaan verkkokaupassa tilauksen yhteydessä ennakkoon. Tuotteita ei voi maksaa laskulla. Verkkokauppa ei missään vaiheessa tallenna tai saa tietää pankkitunnuksiasi.


Maksupalvelutarjoaja

Checkout on sinulle turvallinen maksutapa. Palvelu on maksulaitoslain siirtymäsäännöksen nojalla merkitty Finanssivalvonnan ylläpitämään maksulaitosrekisteriin. Checkout on Checkout Finland Oy:n (y-tunnus 2196606-6) ylläpitämä palvelu. Checkout maksunvälityspalvelu välittää maksusi kauppiaalle. Käytössäsi on kaikkien pankkien maksupainikkeet.

Valittuasi maksutavan kauppiaan tarjoamista vaihtoehdoista, maksutapahtuma siirtyy maksutavan järjestelmään. Hyväksyttyäsi maksun ja palattuasi verkkokauppaan, maksu kirjautuu välittömästi suoritetuksi kauppiaalle. Maksu suoritetaan Checkout Finland Oy:n hallinnoimalle tilille, josta se siirretään kauppiaalle. Turvallista, helppoa ja nopeaa!

Voit maksaa tilauksesi haluamallasi maksutavalla verkkopankissa tai maksukortilla. Sinulla on aina mahdollisuus tarkistaa vastaanottamasi tilaus ennen kuin varat siirretään myyjälle.

Verkkokaupan käyttö on sinulle ilmainen eikä vaadi rekisteröitymistä. Verkkopankki- ja korttimaksujen maksusuoritukset säilytetään turvallisesti erillisillä asiakasvaratileillä suomalaissa pankeissa kunnes ne tilitetään myyjälle.


Kuluttajan peruuttamisoikeus (tuotteiden palautukset)


A) Palautusohjeet hälytys- ja kamerajärjestelmille:

Vian selvittämisessä auttaa FSM Groupin tekninen tuki numerossa 0600 550 744 (1,99€/min+ppm). Tarvittaessa tekninen tuki antaa tapausnumeron, joka lähetetään palautettavan tuotteen mukana takuukäsittelijälle. Takuutuotteiden mukana tulee toimittaa mahdolliset tuotteen salasanat ja/tai tunnukset (esim. DSC:n asentajalukitus) sekä liittyvät tuotteet (esim. virtalähteet).

Tulosta palautuslomake (TÄSTÄ), täytä se ja liitä se tuotteeseen, jonka aiot palauttaa.

HUOM! Ilman Tapausnumeroa saapuneita palautuksia ei käsitellä.


B) Palautusohjeet muille tuotteille:

Vian selvittämisessä auttaa Suomen Turvallisuustuotteen tekninen tuki numerossa 045 169 4223. Tarvittaessa tekninen tuki antaa tapausnumeron, joka lähetetään palautettavan tuotteen mukana takuukäsittelijälle.

Tulosta palautuslomake (TÄSTÄ), täytä se ja liitä se tuotteeseen, jonka aiot palauttaa.

HUOM! Ilman Tapausnumeroa saapuneita palautuksia ei käsitellä.

**

Asiakkaan laatima palautuslomake on lähetettävä sähköpostitse SEKÄ oltava tulostettuna asiakaspalautuksen mukana.

Kuluttajan on pidettävä vastaanottamaansa tavara olennaisesti muuttumattomana ja vähentymättömänä, jotta hänellä on oikeus saada suorittamansa maksu kokonaan takaisin peruuttamistilanteessa.

Kuluttajalla on oikeus peruuttaa sopimus (tilaus) 14 päivän kuluessa. Peruuttamisen määräaika päättyy 14 päivän kuluttua siitä, kun viimeinen tavaraerä on vastaanotettu. Tuotteiden palauttamisen yhteydessä on lähetettävä kopio postin/matkahuollon kuitista, josta käy ilmi, milloin asiakas on noutanut tuotteen kuljetusyhtiöltä.

Peruuttamisoikeuden käyttämiseksi kuluttajan on ilmoitettava palveluntarjoajalle
päätöksestä peruuttaa sopimus yksiselitteisellä tavalla (kirjallisesti esimerkiksi kirjeellä tai sähköpostilla).

Kuluttajan vastuulla on tarvittaessa näyttää, että ilmoitus on tehty. Jos peruuttamisajan viimeinen päivä on lauantai tai pyhäpäivä, peruuttamisilmoitus voidaan tehdä vielä ensimmäisenä arkipäivänä sen jälkeen. Jos ilmoituksen saapumisen ajankohdasta ei voida esittää muuta selvitystä, postitse lähetetyn ilmoituksen katsotaan saapuneen yritykselle seitsemäntenä päivänä sen lähettämisestä ja sähköisesti lähetetyn päivänä, jona ilmoitus on lähetetty. Kuluttajalla on oikeus peruuttaa tilaus myös ennen tavaran toimittamista.

Kuluttajan on lähetettävä tilaamansa tuotteet takaisin tai luovutettava ne palveluntarjoajalle
viivästyksettä ja viimeistään 14 päivän kuluttua peruuttamisilmoituksen tekemisestä. Tuotepalautukset tulee tehdä hyvin pakattuna alkuperäisessä paketissaan. Pakettiin tulee liittää kopio kuitista, tilausvahvistuksesta tai lähetteestä. Tuotepalautuksessa
tulee olla mukana myös verkkokaupasta tulostettu palautuslomake huolellisesti täytettynä. Määräaikaa on noudatettu, jos tuotteet lähetetään takaisin ennen kyseisen 14 päivän määräajan päättymistä. Palautuksen postituksesta tilaajan tulee pyytää tosite postivirkailijalta mahdollista myöhempää todentamista varten.


Palautusosoite kamera- ja hälytysjärjestelmille:

FSM Oy / Huolto

Viinikankatu 53

33800 TAMPERE


Palautusosoite muille tuotteille:

Suomen Turvallisuustuote

Niemosentie 46

69100 KANNUS



Palautuskustannukset

Kuluttaja maksaa tuotepalautuksen postikulut.


Maksun palauttaminen kuluttajalle

Maksu palautetaan asiakkaan ilmoittamaan tilinumeroon 14 vuorokauden kuluttua palautettavien tuotteiden vastaanottamisesta. Kuluttajalla ei kuitenkaan ole oikeutta saada takaisin kaikkia maksusuorituksiaan, jos tavara on olennaisesti muuttunut tai vähentynyt.


Arvon alennus

Kun arvioit tuotteiden kuntoa, ominaisuuksia tai toimivuutta, voit tavanomaisella tavalla avata tai poistaa tuotteiden pakkauksen todetaksesi tuotteen ominaisuudet ja toimivuuden sekä tutkiaksesi tavaraa vastaavasti kuin kaupassa asioidessa on tapana.

Jos palautetuissa tuotteissa on muunlaisia jälkiä kuin mitä tavaran luonteen, ominaisuuksien tai toimivuuden toteamiseksi tarvitaan, asiakas joutuu vastaamaan tavaran arvon alenemisesta:

  • verkkokaupalla on oikeus periä tavaran arvon alenemista vastaava summa, jos tavara
    on olennaisesti muuttunut tai vähentynyt.
  • verkkokauppa voi kieltäytyä kokonaan palauttamasta maksamaasi summaa, jos
    tavara on muuttunut käyttämisen vuoksi myyntikelvottomaksi.

Palveluntarjoaja arvioi arvonalennuksen tapauskohtaisesti.



Noutamatta jääneet lähetykset

Noutamatta jäänyt lähetys ei käy asiakaspalautukseksi tai peruutusilmoitukseksi. Palauttamisesta on tehtävä aina kirjallinen ja yksiselitteinen ilmoitus palveluntarjoajalle. Noutamatta jääneistä lähetyksistä pidätämme kuluttajalta siitä aiheutuneet kohtuulliset käsittelykulut.


Lakisääteinen virhevastuu

Verkkokaupassa myytäviä tuotteita koskee lakisääteinen virhevastuu, joka on voimassa riippumatta siitä, onko yritys antanut tuotteelle takuuta vai ei.


Vauriot kuljetuksen aikana

Jos paketti on vioittunut kuljetuksen aikana, on tuotteesta tehtävä välittömästi reklamaatio asianomaiselle kuljetusyhtiölle.


Käyttöehtojen ja sääntöjen muutokset

Palveluntarjoaja pidättää oikeuden muuttaa sopimusehtoja yksipuolisesti ilman
ennakkoilmoitusta. Tilauksiin sovelletaan tilaushetkellä voimassaolevia ja hyväksyttyjä sopimusehtoja, jotka ilmenevät verkkokaupasta. Suomen Turvallisuustuote ei vastaa vahingoista, jotka aiheutuvat force majeure -esteistä. Tällaisina esteinä pidetään ennalta arvaamattomia seikkoja tai olosuhteita, joihin palveluntarjoaja ei ole toiminnallaan voinut vaikuttaa ja jotka eivät ole kohtuudella ratkaistavissa. Palveluntarjoaja on velvollinen ilmoittamaan asiakkaalle ensi tilassa tällaisista esteistä. Käyttäjä hyväksyy käyttöehtojen muutokset jatkamalla palvelun käyttöä.


Erimielisyydet

Erimielisyystilanteissa voit saattaa asian kuluttajariitalautakunnan (www.kuluttajariita.fi) ratkaistavaksi. Ennen asian viemistä kuluttajariitalautakunnan käsiteltäväksi suosittelemme ottamaan yhteyttä kuluttajaneuvontaan (www.kuluttajaneuvonta.fi). Oikeusasiat käsitellään palveluntarjoajan lähimmässä käräjäoikeudessa.